Korespondencję, w tym także faksy, przesyłki kurierskie i inne przyjmuje Kancelaria Szpitala i przekazuje do zadekretowania Dyrektorowi Naczelnemu Szpitala, a w przypadku jego nieobecności – Zastępcy.
Zadekretowaną korespondencję odnotowaną w Dzienniku Korespondencyjnym przekazuje za potwierdzeniem odbioru właściwym komórkom organizacyjnym, bądź też stanowiskom do bezzwłocznego załatwienia.
Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z kodeksem postępowania administracyjnego.
Kancelaria Szpitala udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.
Sprawy można załatwić w formie pisemnej lub ustnej
Załatwiane sprawy w formie pisemnej wychodzą na zewnątrz wyłącznie po podpisaniu przez Dyrektora Naczelnego Szpitala lub w czasie jego nieobecności przez Zastępcę.
Sprawy dotyczące świadczeń medycznych załatwiają i udzielają wyjaśnień ordynatorzy oddziałów
Organizację pracy w poszczególnych komórkach organizacyjnych określa regulamin pracy.
W sprawie skarg i wniosków:
Dyrektor Naczelny mgr inż. Mirosław Ślifirczyk przyjmuje:
Wtorek: 12:00 – 14:00
Czwartek: 8:00 – 10:00
Rzecznik Praw Pacjenta dostępny jest pod adresem:
Rzecznik Praw Pacjenta